niedziela, 5 czerwca 2011

Demi Lovato zasiądzie w jury amerykańskiej edycji X Factor!

Sensacyjne informacje…
Amerykańskie media podały, że Demi Lovato spotkała się ostatnio z szefami stacji FOX, która będzie pokazać od jesieni amerykańską wersję X Factora. Krążą ploty, że Demcia dołączy do jury i będzie oceniać kandydatów na gwiazdy.
Troszkę trudno nam uwierzyć w tę informację, ale jest ona ponoć prawdziwa. Na razie nie jest dostępnych więcej informacji i jak tylko pojawi się coś na temat, na pewno napiszemy.

 Przepraszam za skopiowanie tekstu , ale nie miałam czasu aby pisać -.- Przepraszam bardzo . !

1 komentarz:

  1. cześć ja jestem diaaamonds, i piszę bloga chwile z diaaamonds chciałam tylko powiedzieć, że twój blog jest bardzo fajny. Ja kocham Demi i jeżeli chcesz coś wiedzieć więcej wejdź na stronę na facebooku Demetria Devonne lovato naprawdę radzę ci :) I gdy gdybyś dodała obserwatorów, zaobserwowałabym cię :)

    OdpowiedzUsuń